Συνδυασμοί ρούχων για το καλοκαίρι



Ακόμα να έρθει το καλοκαίρι και εγώ ανυπομονώ για τα μαγιό και τα καλοκαιρινά ρούχα!
Όχι ότι η Άνοιξη δεν μου αρέσει, αλλά έχω αδυναμία στο καλοκαίρι!

....Κάνοντας ατέλειωτες βόλτες στα μαγαζιά, παρατήρησα πως έχουν γεμίσει οι βιτρίνες και τα καταστήματα με καλοκαιρινά ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ.....
Σίγουρα θα έχετε μπει και εσείς στον πειρασμό να αγοράσετε κάποιο ρουχαλάκι καλοκαιρινό, ή μόνο εγώ είμαι;;;;

Παρακάτω θα βάλω κάποια σετάκια ρούχων που μου αρέσουν. Ελπίζω να σας βοηθήσω στην έμπνευση επιλογής ρούχων / σετ ή ακόμα μπορεί να έχετε κάποιο ρούχο που να μην ξέρετε με τι να το ταιριάξετε.

Για δείτε λοιπόν....


.... Για ένα χαλαρό ποτάκι... Φέτος πολύ θα φορεθούν από ότι έχω δει τα δαντελένια μπλουζάκια ή εκείνα με τις τρυπούλες!



.... safari girl ..... 



.... Ντύσου όπως η Barbie, στα ροζ δηλαδή!



.... Σε νησάκι για απογευματινή βολτούλα στην παραλία..!


..... Αθλητικό στυλάκι με σόρτς και σταράκια! Εγώ προτιμώ τα πιο χρωματιστά παπούτσια βέβαια!


....ή ακόμα και με σανδάλια!


Τι μπορώ να βάλω το βράδυ; Ίσως κάτι ρομαντικό; Κάτι σε παστέλ αποχρώσεις....





.... animal prints .....


.... από το πρωί μέχρι και το βράδυ!


..... από τα αγαπημένα μου Outfits!!!! Χαλαρό και ταυτόχρονα θηλυκό! Αυτό με αντιπροσωπεύει....


... χωρίς τις κάλτσες, ακόμα καλύτερο! :P



.... ethnic style..... I like it!


.... Το καλοκαίρι ενδείκνυται για έντονα και φωτεινά χρώματα και φλοράλ.....

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ 

Ποιά σετάκια σας άρεσαν εσάς πιο πολύ;
Ή ποια  αντιπροσωπεύουν περισσότερο τον εαυτό και το χαρακτήρα σας;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις